úterý 16. července 2013

Obi-Wan Kanblo Mi (USA)

Obi-Wan Kanblo Mi
ska-punk-thrash / Springfield, IL, USA
Bandcamp

Na tuhle americkou kapelu jsem narazil vysloveně náhodou a vedle hudby mě na nich zaujaly třeba tagy na jejich Bandcamp profilu, kde mají mimo jiné uvedeno: punk ska straight edge thrash. Navíc svou tvorbu nabízejí nejen k poslechu, ale i ke stažení zdarma. Podle mne aspoň za ten poslech stojí...

¤¤¤¤¤

Obi-Wan Kanblo Mi - [EP] (2009) - EPisode IV: A New Dope

Tracklist:
01 - My Place Or Yours
02 - Make A Difference
03 - Back Pack Pants
04 - Ska Into Gold
×××
[MP3, 320 kbps]
mega.co.nz/#!4gZF2AqK!FY-u_mfJ99n9CObVXcW2CABdKnQPAav_htgh2zcD_xI
nebo

¤¤¤¤¤

Obi-Wan Kanblo Mi - [EP] (2011) - EPisode V: The Empire Smokes Crack

Tracklist:
01 - Ridin' The Bus
02 - Let's Go Skate!
03 - Razor's Dead Crew
04 - Sock Hop Mosh
05 - Gray Skull 
×××
[MP3, 320 kbps]
mega.co.nz/#!hh5mjBRY!aeiac2F0Xsbwu8mXOblEogvvjg0EuTeJ1qVdI0M1G8E
nebo

¤¤¤¤¤

Obi-Wan Kanblo Mi - [EP] (2013) - EPisode VI: Return of the Red Eyes

Tracklist:
01 - I Believe in Science.
02 - Oops! I Just Hit You in the Face with a Glass Bottle, My Bad!!
03 - DGAF.
04 - There is No I in Hydrochlorofluorocarbons.
05 - Bring Back the Prohibition.
06 - I Hate Cops.
07 - Have a Nice Day! OR ELSE...
×××
[MP3, kbps]
mega.co.nz/#!p1YA1LQL!dWY28lugyrtfbGHa5SsB5nYmKjElynIcTxzRHYjG3ew
nebo

Žádné komentáře:

Okomentovat